30 Αυγ 2007

πολιτικη φυσις

Με λύπη μου παρακολουθώ την τηλεοπτική προεκλογική διαμάχη πάνω από το πτώμα της Πελλοπονήσου... ο ένας άχρηστος ρεμούλας ρίχνει ευθύνες στον άλλο... είμαι αναγκασμένος όπως και κάθε έλληνας ή πολίτης που σέβεται τον εαυτό του να πάρω θέση. Δεν είναι δύνατον να απέχω από αυτήν την διαδικασία, πρέπει να δώσω το παρόν ώστε να φανεί η απογοήτευση μου από το πολιτικό κατεστημένο που ελπίδες δεν μου δίνει και τη φύση μου καταστρέφει. Κανένα μεγάλο κόμμα δεν μπορεί να καρπωθεί τον εκνευρισμό μου γιατί δεν έχουν την λύση και από τα μικρά θα προτιμήσω αυτό με τις μεγαλύτερες οικολογικές ανησυχίες. Αυτό είναι πλεόν και το μόνο κριτήριο μου, ο σεβασμός στη φύση. Οι συνέπειες στη φύση οποιασδήποτε ενέργειας μας πλέον, πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν. Τι να τα κάνεις τα λεφτά αν δεν έχεις μελλον;

Δεν υπάρχουν σχόλια: